اخرین خبر (امضای قرارداد تیاگو با بارسلونا

ورزشی کارگردان آندونی Zubizarreta تیاگو را برای تمایل خود به ماندن در بارسا به رغم ارائه می دهد که او ممکن است دریافت کرده اند تشکر کرد. "ما همچنین می خواستم شما را به حمل در داخل این پروژه" او گفت.


به محض تمدید قرارداد تیاگو، تا سال 2015 ، تکمیل شد، آندونی Zubizarreta ابراز رضایت خود را با میل هافبک در ادامه با باشگاه است. "ارائه می دهد؟ من نه می دانم و نه می خواهند بدانند. این را خیلی طبیعی است که او خواهد شد داشته باشند به حال ارائه می دهد. او را بازیکن بزرگ، بسیار خوب در 1 - به 1 است وضعیت، او نمرات اهداف، تا به پاس خوب، می شود به منطقه و تعهد را نشان می دهد : "او گفت.

به گفته وی، "پس از فصل او، حال با هر دو تیم اول و در ذخایر، و حتی پس از نشان دادن خود را با زیر - 21، این طبیعی است که او را دریافت کرده اند بیش از یکی پیشنهاد...... اما من همچنین می خواهم برای اضافه کردن که نه او و نه ماموران او داشته باشد ، مورد استفاده در هر زمان ، هر گونه ارائه می دهد، تحت فشار باشگاه چیز دیگری ما می توانیم او را برای تشکر "او گفت.

اول ما در داخل باشگاه نگاه

در صحبت با تلویزیون بارسا و www.fcbarcelona.cat، مدیر ورزشی درک درستی از هر دو حزب در تمام زمان ها توصیف می کند : "همه چیز سقوط تحت وزن خود را او می خواست تا با ما بماند، با همه چیزهای خوب که دلالت دارد، و ما نیز. می خواستم او را به درون این پروژه ادامه خواهد داد. بنابراین ، با هر دو حزب تا تمایل، آنچه اتفاق افتاده ، بسیار طبیعی است ".

علاوه بر این ، برای Zubi، این تجدید قرارداد یکی دیگر از نمونه ای از مدل بارسا است. "این بخشی از فلسفه ما است : ما به آنچه که ما در خانه قبل از به دنبال جای دیگر نگاه تیاگو یکی از شفاف ترین نمونه هایی از ewhat که ما در مقابل از ما است.".


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: پنج شنبه 9 تير 1390برچسب:,
ارسال توسط amin
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 17
بازدید دیروز : 12
بازدید هفته : 17
بازدید ماه : 1427
بازدید کل : 71802
تعداد مطالب : 751
تعداد نظرات : 74
تعداد آنلاین : 1



http://royalsell.com/theme/images/royalsell-amudi.gif

javahermarket